25 Ekim 2013 Cuma

Degişik çerçeve magnet

Merhaba arkadaşlar
degişik magnetimi nasıl yaptıgmı anlatayım,aslında resim kötü çıkmış ama neyse ..bir adet resim seçilir,bi tane reklam magnetinin kagıt kısmı yani reklam olan yüzü soyulur (firmalardan özür dilenir:)sonra resim üzerine yapıştırılır,tıgla aralıklı delikler açılır ve uygun renk nakiş ipligiyle degişik teknikler uygulanabilir ben denemek için en kolayını seçmiştim  uzun zamandır dolabımı süslüyo.Annem istemişti ama vermeyi unuttum onun için biraz farklı olanını yapıcam.Yapmak istedigim o kadar çok şey birikti ki....eyvah minigim uyandı Özgül kaçaaaar...

4 yorum:

  1. Elinize sağlık çok sevimli olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Sema hanımcım...

      Sil
  2. resim kötü ama olsun güzel olmuş canım.bu arada yazı karakterini biraz büyüt okurken zorluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim...hıııııııım evet, acik daha büyüteyim yaa...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...